Timing is zóó belangrijk


Wanneer staat je doelgroep open voor jouw boodschap? Dat je nét op het juiste moment met jouw aanbod komt. En dat je potentiële klant denkt: dat is precies wat ik nodig heb! Dat zou toch fantastisch zijn! Timing is zo belangrijk, maar ook zo lastig, want je weet het vaak niet. Wat ik wél weet, is dat het nu geen goed moment is om het over opruimen en minimalisme te hebben. 

Mensen zijn nu met drie dingen bezig:

  1. Hoe krijg ik mijn werk voor de kerstdagen af?
  2. Hoe zorg ik dat ik geen corona krijg?
  3. Hoe vieren we kerst dit jaar?

Punt 2 en 3 kunnen we voor het gemak samennemen: hoe vieren we kerst in coronatijd? Wie nodigen we uit voor het kerstdiner?! Gaan we ons aan de restrictie van drie personen houden? En misschien ook wel: welke cadeaus moet ik nog kopen?! 

Maak het persoonlijk

Moet je nog kerstcadeaus kopen? Denk dan eens aan 'beleefcadeaus'. Maak een leuke tegoedbon voor je vader en moeder voor een gezellig thuisdiner of een bon voor je buurvrouw voor een boswandeling met warme chocolademelk bij jou thuis. Pak de tegoedbon met zorg in, met een mooie dennentak of kerstbal. Dit hoeft niet veel te kosten, maar het is heel persoonlijk en het wordt vast en zeker gewaardeerd! En zo zitten we straks met minder overbodige cadeaus die allemaal weer op Marktplaats of Vinted worden geplaatst!

Rust, ruimte en minimalisme in 2021

Zijn de feestdagen voorbij? Dan kan de kerstboom de deur uit. En wat een ruimte geeft dat direct, heerlijk! Wil je het goed aanpakken? Bel me dan voor opruimadvies! Achter de schermen werk ik aan een supergaaf project dat alles met minimalisme te maken heeft. Maar daarover meer ná de kerst, kwestie van timing, he ;)!



Reacties

Populaire posts