Organizing

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het organiseren van je huis? Ik help je graag. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we waar jij de meeste hulp bij nodig hebt. In de meeste gevallen zal dat het opruimen zijn, maar wellicht ben jij meer gebaat bij hulp met het indelen van je tijd of wil je dat je gezin nu ook weleens z'n handen uit de mouwen steekt! We maken afspraken over mijn werkzaamheden, het aantal uren en de prijs. Daarna gaan we aan de slag. En dat doen we vooral samen. Ik bepaal niet welke spullen er weg kunnen, ik help je bij het proces. Zodat jij uiteindelijk meer rust en ruimte krijgt en enthousiast zelf verder gaat.

Wat kunnen we bereiken

  1. Een logisch ingedeeld en ingericht huis
  2. Een overzichtelijke administratie
  3. Een realistische en overzichtelijke agenda
  4. Een gestroomlijnd huishouden
  5. Een huis dat verkoopklaar is

Persoonlijk opruimadvies

Dat wat je in jaren aan spullen hebt opgebouwd, is niet in een paar uur opgeruimd. Wees dus geduldig en realistisch. Ik probeer je zodanig te coachen dat je na onze sessies zelf aan de slag kunt. Met handige tips en methodieken. En ik schrijf voor jou een persoonlijk opruimadvies. Aan de hand van dit advies ga je zelf aan de slag. En heb je langer hulp nodig, dan kom ik je natuurlijk graag helpen.

Tarief

Ik reken € 60 per uur.* Hoeveel uur je nodig hebt, is afhankelijk van de hulp die je nodig hebt en hoe fanatiek je zelf bent. 

Een rekenvoorbeeld:
  • Kennismakingsgesprek: gratis
  • Twee werksessies van elk 3 uur is 6 uur: € 360
  • Voor een gemiddelde opdracht reken ik dus zo'n € 360 euro, inclusief gratis kennismakingsgesprek. 
Is dat veel?! Niet als je bedenkt dat je daarna zelf aan de slag kunt en uiteindelijk een heerlijk opgeruimd huis / administratie / agenda / huishouden hebt die jou heel veel rust en ruimte geeft. En heb je toch meer hulp nodig dan de berekende uren? Ik kom je graag verder helpen, mijn uurtarief ken je. 

Kilometers buiten de regio: 19 cent per km. 

* Facturen zijn vrijgesteld van BTW omdat ik deelneem aan de Kleine Ondernemersregeling (KOR). 

Zelf doen

Wil je toch liever direct zelf aan de slag maar heb je wél een zetje in de juiste richting nodig? Kies dan voor een persoonlijk opruimadvies waarmee je vervolgens zelf aan de slag gaat. Na een intakegesprek waarbij je jouw huis aan mij laat zien, schrijf ik een advies op maat. Die nemen we samen door zodat je kunt beginnen. Kosten: € 225. 

Duurzaam

Ik vind het belangrijk om duurzaam op te ruimen. Hoe dan?
  • Vervoer: als we dichtbij elkaar wonen, kom ik gewoon op de fiets (ik woon in Ulft). Dat scheelt reiskosten, heel duurzaam. En ligt het wat verder uit elkaar, dan kom ik met de elektrische auto. 
  • Spullen scheiden: als je spullen weg wilt doen, doen we dat duurzaam. Spullen die sterk verouderd, kapot, versleten of onnuttig zijn, gooien we weg. We scheiden dit in de verschillende containers aan huis.
  • Goede bestemming: spullen die nog een ronde mee kunnen, brengen we naar de kringloopwinkel. En waardevolle spullen kun je wellicht nog verkopen. Misschien maakt dit het voor jou iets makkelijker om afstand te doen van je spullen.

Populaire posts